Re: Szukam info o BIOSie PC, grafice VGA itp..

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 14:35:33 MET DST

hmmm biblioteka fajna, ale nadal mam jescze kilka pytan z podstaw
jak w ogóle działa system przerwań softwareowych??
jak się odwołać do danej procedury? bo są tylko opisane paramtry wejsciowe i
wyjsciowe, a nie bardzo wiem jak wykonac samą procedurą :(

swoją droga dalej szukam info o struktrze kompów XT, przydały by się źródła
jakiegoś biosu XT
mapy pamięci też mile widziane

przydał by się kompilator C na 8088/6 ale takie coś co mi wypluje czysty kod
maszynowy a nie zaszyty w EXE itp

pozdro