Re: Maty korkowe

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 13:51:09 MET DST

Użytkownik "Goomich" napisał:

> W jakiś Castoramach, albo czymś podobnym

Dwa dni temu byłem w OBI przy Puławskiej (koło Geanta) z tym samy zamiarem.
Niestety mat korkowych nie mieli, ale były maty tłumiące przeznaczone do
paneli podłogowych. Wg specyfikacji wynikało, że wyciszają do 5 dB. Były
bardzo cienkie (ok 0,5 cm) ale z dobrej, masywnej, skompresowanej substancji
przypominającej gąbkę lub giętki pumeks. Moim zdaniem, powinny być dobre,
zwłaszcza, że miękkie, porowate powierzchnie lepiej wyciszają niż masywne
korki. Niestety problem to cena: chyba 55 zł za paczkę (8 metrów kw. -
wystarczy na kilka kompów).

Pozdrawiam,
Sniper