Sposób oznaczania głowic TV

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 13:23:40 MET DST

Może jednak ktoś wie coś na temat tych oznaczeń ?
Żeby nie być gołosłownym podaję przykładowego linka do dokumentu w
którym znalazłem informację że jest to jednak głowica LG a nie Temic:
http://pglinux.8bit.co.uk/files/tuner_eng.pdf

Takich miejsc było jeszcze kilka.
Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
        pozdrawiam