Re: ASUSP2B i PIII 1 GHz

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 12:47:46 MET DST

> Czy na płycie ASUS P2B będzie chodził procek INTEL PENTIUM III 1GHz, z tym
> że FC-PGA2. Płyta ma złącze SLOT 1, ale może jakaś przejsciówka ? W tej

FC-PGA2 (Tualatin) to raczej nie, _moze_ z przejsciowka PowerLeap za 200zl
(ale _moze_ bo niektorym ta kombinacja nie dziala)

> chili mam na niej cekka 400 na przejściówce FC-PGA->SLOT 1.

to sprawdz dobrze ta przejsciowke bo ona moze byc Slot1/PPGA
jezeli tak to tu masz art. jak ja przerobic zeby dzialaly Coppermine
http://www.tomshardware.pl/cpu/00q1/000229/index.html
(ale trzeba tez odizolowac 1 nozke procka - albo wylamac, albo rozebrac
gniazdo Socket370 na przejsciowce i wyjac blaszki odpowiadajace za
rezekazywnie sygnalu z tej "feralnej" nozki)
reasumujac bezpieczniej kupic przejsciowke Slot1/FC-PGA

zerknij tez do FAQ grupy (chodzi o revision plyty i napiecia)
http://republika.pl/pecetfaq/plyta.htm p.5.4.4

pozdrawiam