Re: w co lepiej zainwestowac? Athlon czy p4?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 12:05:14 MET DST

> Głównie zegarem. K6-2 300 ma FPU nieco wyprzedzające iP200MMX
> chyba :) Trzeba pamiętać, że wydajność FPU skaluje się liniowo
> (względem częstotliwości taktowania układu).

Właśnie. Mam przed sobą wyniki QAFE PowerMeter K6 233 i P200MMX
kWhetstones 55517 do 39972 dla K6. Co prawda AFAIR to test 16-bitowy, ale
dla FPU nie powinno to robic różnicy. Inna sprawa, że w testach
niskopoziomowych procki AMD na ogół wypadają świetnie, ale K5 w testach FPU
odstawał od Pentium w drugą stronę ;))). Ale mam też inny wynik IMB (test
intelowski silne obciążenie FPU, MMX i RAM)
Video 334.26 do 265.23 dla K6 (!!!)
Image 701,46 do 700,48 dla P200MMX.
(źróło - PC- Kurier)

Ale pamiętając, że PMMX miało znacznie lepszy układ MMX od K6, a także
lepiej współpracowało z RAM, coś musiało nadgonić te braki...Ciekawe co ?
;)))
A K6-II ma jeszcze bardziej poprawiony FPU
pozdro...
sprocket