Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: Lukasz Jakubowski (lukasz_at_remove_thisin-tra.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 11:35:56 MET DST


> IMHO masz problem z "panem w serwisie", a nie z serwisem AMD. Serwis AMD
> jest tutaj: http://www.amd.com/pl-pl/0,,3715_5186,00.html

Tam jest tez link Informacje na temat gwarancji. I w tych informacjach
jest napisane, ze obchodza ich procesory tylko w wersji BOX, a z
pozostalymi to juz sprawa z odsprzedawca. Fajnie, nie? Czy w ogole ktos
w Polsce sprzedaje AMDki w wersji BOX?
Jesli chodzi o 'pana w serwisie' to juz szerszy problem- czy sprzedawca
detaliczny moze w ogole brac cos do serwisu 'warunkowo'- jesli hurtownik
przyjmie to OK, jest nie to nie moj problem? Dlaczego cale ryzyko
spoczywa na kliencie?

No i ciekawe jakie wyksztalcenie i doswiadczenie ma czlowiek, ktory w
takim przypadku u hurtownika kwalifikuje co 'bierze' na gwarancje a co
nie...

Lukasz



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:26:45 MET DST