Re: LiteOn OPINIE

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 10:50:17 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Ja twierdzę, że wręcz odwrotnie :) Dlaczego? Bo pirat albo zarżnie
> LiteOna w dwa lata (bo tyle chyba jest gwarancji na te napędy) i
> dostanie nowy napęd, albo przynajmniej zamortyzuje zakup ;)
> Zaś domowy użytkownik po 25 miesiącach i nagraniu np. 100 płyt
> może zostać z zepsutym napędem --

policzmy: 300 pln (czyli wartosc napedu) / 100 szt. cd = 3 pln / 1 szt. -
moim skromnym zdaniem w tym momencie naped sie juz zwrocil. w moim przypadku
pracuje takze jako czytnik cdrom (mam jeszcze lg x 32, ale ten jest szybszy
i pozwala dostrajac predkosc przy wspoldzialaniu cd-bremse). jednakze wydaje
mi sie, ze w niezakurzonym i 'nienapalonym' pomieszczeniu naped ten bedzie
pracowal poprawnie dluzej, niz dwa latka. wiem, ze to tylko spekulacje, ale
jestem w tym wzgledzie optymista.

--
========>
 sygnatura: "z reguly niepotrzebny dodatek do posta"?