Re: monitor NEC 950+ vs Sony E430 vs Iiyama 452Pro vs Mitsubishi Plus92

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 10:09:13 MET DST

W samsungach to bardzo widac ze kineskop nie jest plaski tylko jest zalewany
dodatkowa iloscia szkla aby wygladal na idelanie plaski.

I jesli sie czlowiek przyjrzy na rogi i boki kineskopu to to dokaldnie
widac.

Sam mam iiYame VM pro model 450 (19") na kinolu Diamondtron NF i takich
"efektów" nie widze.
Dlatego mysle ze jest on naprawde plaski albo bardzo dobrze "emuluje plaski"
:-)

Pamietaj takze ze nie tylko liczy sie plaskosc ekranu , liczy sie tez jakosc
kineskopu a jak narazie kineskopy DiamondTron NF lub M2 / FD Trinitron to
ciagle bardzo wysokiej klasy kineskopy które wedlug mnie sa lepsze od
konkurencji ...

Ale to moja prywatna opinia ...

--
Pozdrawiam