Radeon 9000 - drobny problem

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 09:53:01 MET DST

Witam

w sobote kupilem wyzej wymieniona karte firmy Sapphire
nazywa sie szumnie "radeon 9000 atlantis"
no i wlasnie mam kilka pytan, dotychczasowe karty po zainstalowaniu
sterownikow przedstawialy sie nieco przecyzyjniej niz ona np:
ati xrpert 2000, asus v6600 itp.. a tu "r9000" czy sapphire nie robi
sama tych kart? firmuje tylko jakies oem'y?
plytka instalacyjna nie zawiera zadnych informacji na temat firmy
sapphire chociazby adresu ich strony, wyglada na jakas uniwersalna
no i drugi problem znacznie bardziej mnie nurtujacy, w zakladce
"szczegoly" driver'ow (po polsku "wersja opakowania")
jest informacja sdr sgram w pdf z na plytce
z instalka wyglada to nieco inaczej tam wyraznie jest napisane ddr sgram
zreszta na pudelku i na nalepce na karcie tez ddr.
jakas wada sterownika czy lipna karta?
moze ktos to moze stwierdzic na podstawie opisu
kosci z karty:
hynix 207A
HY5DV641622AT -4
KOREA
obawiam sie ze zostalem delikatnie mowiac naciagniety
z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl.NOSPAM