Re: Rozbudowa starego komputera

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Mon 02 Sep 2002 - 09:49:02 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

> Z kształtu układów wnioskuję, że to Intel i430VX -- w takim
> wypadku te DIMMy są całkowicie nieużyteczne i łatwiej będzie
> szukać SIMMów niż pasujących DIMMów (chyba, że możesz sobie
> pozwolić na kupno modułów 256 MB PC133 aby uzyskać "widoczne"
> 64 MB).

Trafiony, tak sie zglasza. Przepraszam, ze wczoraj nie podalem. Dla mnie
istotne co bedzie tansze a rozbudowac je MUSZE najlepiej do 64 MB. Stare
SIMM'y o ile pamietam chodza za jakies straszne pieniadze (zabytki :-).

> ale takie moduły to prawdziwa rzadkość). W wypadku montażu
> DIMMów oczywiście musisz wymontować zamontowane tam już
> SIMMy.

To sa osemki niestety. Mam 8 komputerow, kazdy po 2 osemki czyli cztery
moglbym rozbudowac do 32 MB (slabo ale lepiej niz 16) a pozostale 4
rozbudowac jak napisales.

> | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl |

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)