LCD vc Kineskopowy (wzrok itp.)

Autor: Bucz (bucz27_at_tenbit.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 05:01:52 MET DST

a tak sobie w nocy siedze i przemierzam niekonczaca odchlan internetu i
trafilem na taki smieszny artykulik

http://iportal.nano.pl/artykuly/art.php?id=7/

i tak sobie pomyslalem o wzroku itp.
wczesniej ani po glowie mi nie przeszlo aby zaopatrzac sie w lcd
mam sobie moja wysluzona 17' LGka i tak sobie siedze po 10 12 a czasami
i 24h bez przerwy w odleglosci 50centow i teraz sie zastanawiam czy
naprawde jest taka roznica miedzy LCD i kineskopowymi w tym "psuciu
wzroku (czymkolwiek)"

ale tak odrazu spojzalem na ceny tentego i odrazu zrezygnowalem ...
zeby dostac 17' trzeba wybulic 3 tysiaki

a i te "odpowiednie filtry" jak to w tym artykule pisza czy cokolwiek
mam nalepke TCO 95 co mi to mowi? mi nic orucz tego ze kolega ma 98 a
drugi 00? (sa filtry nie ma w 95)

co robic...
-zwiekszyc programowo odswierzanie w razie czego?
-kupic filtra?
-przyciemniac lekko leciutko obraz(zeby nie walilo bialym) (czy to zle?)
-zwiekszyc odleglosc? (zabardzo nie mam jak)

dajcie kilka rad przecierz to tyczy sie wszystkich

--
Bucz małpa go2 kropa pl - just from xxx_at_xxx.pl
       *Now I am new, now I use Mozilla*