HDD Seagate 8GB Medalist lub jego elektronike - pilnie kupie

Autor: Jarek Nowak (adammalojadam_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 01:48:20 MET DST

Kupie w/w dysk albo sama elektronike do niego.

(Dysk mi sie spalil, a nie wszystko bylo zarchiwizowane)

8GB Seagate Medalist 8641 Mutltimedia Ready, (obudowa metalowa, tj bez
tej czarnej gumy).

Warszawa lub okolice, choc innych czesci kraju tez nie wykluczam.
Prosze o kontakt na priva, bo nie zawsze mam dostep do grup

mailto:adammalojadam_at_wp.pl

Pozostale parametry, spisane z dysku:

  Model number: ST 38641A
  (CHS) 16383 cylinders, 16 heads, 63 sectors,
  16809660 Addresable Sectors
  Part number: 9K2001-652
  Firmware 3.29
  Lot number A42311