Re: Celeron 466 a 533

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 23:13:02 MET DST

"Wasiuk" <wasiuk_at_2com.pl> wrote in news:aktu86$1vd$1_at_news2.tpi.pl:

> Jak tobie slowo SYMBOL oznacza plyte, ram, grafike... to wybacz ale to
> raczej tobie trzeba pomoc...
> PcChips m725 Aladdin Pro II M1621/M1543, FSB jest 66MHz takze szanse
> marne i nic tu sie nie wymysli...

sprzedaj ta plyte wrogowi albo powies na scianie i kup cos na intel BX,
wymiana proca na tym TRUPIE nic ci nie da , ta plyta nie wie co to znaczy
'transfer pamieci' ona wie co to znaczy 'zolwie na magistrali' :)
Po zamianie na BXa bedziesz mogl nawet DIVxa plynnie ogladac

> I nie porownuj mnie do jakiegos idioty...

no comments :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod