Re: Grafika do PIV

Autor: IQ (kara_at_gdansk.home.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 22:38:12 MET DST

Witam,

> do gier ? ! to slabszy procesor i gf ti 4200 lub radeon 8500 lub
te nowsze i
> to markowe , jak wydajesz tyle na 2.0 intela to pakowac
przecietna grafike
> to pomyłka.... !

Do gier r ó w n i e ż. Ale nie wyłącznie (obróbka danych też ma
swoje wymagania) i nie na najbliższe pół roku.
Nie zamierzam wymieniać procesora i/lub płyty przez kolejne 3
lata. Karta ma dobrze z nimi współpracować. Nie zależy mi na
graniu w NAJnowsze gry - jestem trwale uzależniona od starego
Diablo :))), i tak kiedyś w nie zagram, nie śpieszy się...

Pozdrawia,
Ewa Q