Jaa karta do 2D ?

Autor: Marek (marek_tg63_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 21:35:04 MET DST

Jak w temacie. Po zapaleniu rogówki (2 mies. bez kompa, TV, książki brr....)
mam osłabiony wzrok. Musze zafundować sobie dobrą, ostro rysującą kartę
graficzną. Komputera używam głównie do programowania,sporadycznie film DVD,
więc nie potrzebuję wodotrysków 3d. Jeszcze przed chorobą kupiłem Eizo L375.
(LCD). Na aktualnie używanej karcie /jakiś paściarski G-FORCE 2 MX 200 za
200 zł)/ ma bardzo jasny nie do ściągnięcia regulacją karty obraz - nie da
się pracować. Jeżeli na dobrej karcie nie będzie lepiej- będę musiał
sprzedać i kupić CRT /zresztą nie wiem, czy w rozdz. 1024*768 będę mógł
pracować- to też dyskwalifikuje LCD/. Myślałem o jakimś matroxie. Pożądane
DVI (ale jak sprzedam LCD, to po co ...,może więc wystarczy D-SUB), RGB do
lepszego monitora CRT.
Reasumując:
1. Jaka karta
2. Jaki dobry monitor CRT /chyba na tym się skończy/
Marek