Pytanie o bios

Autor: Przemek (przemek_at_czat.stargard.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 20:15:38 MET DST

Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć jak zmienić i gdzie konkretnie w biosie
zmienić ustawienia tak aby po starcie kompa była jakaś iformacja którą
chcę umieścić w biosie i nie za bardzo wiem gdzie to zxrobić. Chodzi mi
np. o tekst typu "komp należy do mnie" i zeby t było widoczne na
ekranie monitora. Bios, który posiadam to Award V6.00PG.Jest mi to
potrzebne w pracy.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.