Speecdfan a trzecia teperatura

Autor: PioZ (pioz_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 18:10:16 MET DST

Witam

Moje pytanie dotyczy Speedfana i podawanych przez niego temperatur:
1) procesor - to jasne,
2) system - gdzie standardowo zdajduje się ta czujka?
3) a co to właściwie jest?

Z tą trzecią temperaturą mam największy problem. Na płycie Gigabyte 7VRX, SF
pokazuje 80-82C i nijak nie udało mi się tego zmniejszyć...
W kompie nic się nie gotuje więc mam podejrzenie, że ta czujka jest po
prostu nie podłączona ale na pewno tego nie wiem.
Może ktoś używa takiej płyty i mógłby napisać jak to u niego wygląda?
A może ktoś mądry wie co jest ta trzecia temperatura? :-)

Pozdrawiam

Piotr