Szukam info o BIOSie PC, grafice VGA itp..

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 16:58:51 MET DST

czeee

czy ktoś moze zna jakąś stronkę gdzie znajde opis biosu AT/XT
chodzi mi o wszelkie możliwe procedury (klawa, grafika itp)
nie interesują mnie takie cuda jak PNP, ACPI i tak dalej - tylko podstawy
potrzebne do życia DOSowi
i ..jak działa botowanie
.. mapa pamięci w PC AT/XT
.. jakiś sensowny opis proca 8088/86
.. ee coś o stronicowaniu pamięci...
.. działanie k. graficznych takich jak VGA / CGA itp..

no i takie tam ;)
kiedyś widziałem calkiem fajny opis struktury blaszaka na takiej stronie
fanatyka staroci

wiem że idelnym źródłem tej wiedzy jest "Anatomia PC", ale 100zł piechota
nie chodzi (narazie ;-)