Audigy i Windows XP-problem z instalacją karty

Autor: Markus Sprungk (msprungk_at_post.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 15:18:56 MET DST

      Witam!

      Mam problem z zainstalowaniem zestawu Sound Blaster Audigy
      Player+głośniki Creative Inspire 5300. Mam zarówno sterowniki z
      oryginalnej płytki Creative jak i najnowsze sterowniki pobrane z
serwisu
      http://www.winxp.pl. Niestety otrzymuję ciągle komunikat
"nieprawidłowe
      dane" i karta nie może być zainstalowana. Na płycie głównej
Microstar
      MX-6160 jest zintegrowana karta SB AWE 64. Jest już wyłączona, ale
      nic nie daje. Ciągle ten sam komunikat. Pod Windows 2000 to samo.
Czy
      ktoś miał do czynienia może z taką sytuacją i zna może na to
lekarstwo?
      Będę zobowiązany za wszelką pomoc. Oczywiście głośniki działają
fenomenalnie To tylko z kartą są problemy. Dodam tylko, że próbowałem
już chyba wszystkiego. Odwiedziłem forum Creative na serwerze news tej
firmy, przejrzałem kilkadziesiąt stron z opisem, usuwałem sterowniki,
instalowałem ręcznie, automatycznie, z płyty dostarczonej razem z kartą,
ściągałem najnowsze akutalizacje i nic. Poradźcie coś, bo zmarnowałem
całą sobotę i nic mi nie przychodzi do głowy.

      Konfiguracja:

      Celeron 500 Mhz
      386 MB RAM
      Płyta MS-6160
      Grafika GeForce 4 MX 440 64 MB DDR firmy Winfast
      Windows XP PRO PL+wszystkie aktualizacje, łaty itd.

--
 Markus Sprungk                  mailto:msprungk_at_post.pl
  **ICQ-79050392**

icon_wink.gif