Re: Jak podpiąć nagrywarkę?

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 01 Sep 2002 - 13:44:31 MET DST

Użytkownik "news-Wafd" <Wagram1806_at_ms-news.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jak w optymalny sposób podpiąć nagrywarkę?
> W komputerze jest : Dysk twardy systemowy, drugi
> w kieszeni, używany od czasu do czasu, CD i nagrywarka.
> Czy jeżeli podłącze nagrywarkę razem z HD systemowym,
> spowolni to peceta?
> A jeżeli podłącze nagrywarkę z CD, to przy kopiowaniu
> z CD mogą zdarzać się błędy zapisu?
> Jak to wszystko ustawić?
> Pozdrawiam.
> K.W

nie jestem pewien, ale najoptymalniej chyba będzie jesli na jednej tasmie
podepniesz twardziela i nagrywarkę, a na drugiej tego w kieszeni i cd -
nagrywarka nie powinna spowalniac twardziela, a będziesz mial szybki
transfer miedzy cd a nagrywarką, imiedzy cd i twardzielem -ja mam tak i
sobie to chwalę