Re: BNC w monitorze

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 13:35:15 MET DST

On Sun, 1 Sep 2002 10:29:36 +0200, "Ja" <victor72_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Owszem jest w wysokich rozdzielczościach - jak jest możliwość to sobie
>podłącz, ale uwaga system straci "łączność" z monitorem, tzn., że wszystkie
>częstostliwości odświeżania będziesz musiał ustawić ręcznie.

To prawda pod warunkiem, ze system wykrywa moinitor jako PnP i tak
pracuje.
Jesli jednak zainstaluje odpowiednie dla monitora infy to system
bedzie wiedzial jakie dac czestotliwosci dla danych rozdzielczosci
pracy.

Pozdrawiam
GLide