Re: Celeron 466 a 533

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 12:07:58 MET DST

Użytkownik "Wasiuk" <wasiuk_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy duza jest roznica w wydajnosci pomiedzy Celeronem 466 a Celeronem 533
> czy bardzo odczuwa sie ta roznice?
> Mam plyte glowna do ktorej max moge wlozyc 533 czy jest wiec sens, wymiany
> procka z 466?
wydaje mi się, że wydajnośc skaluje się mniej więcej liniowo tzn 533/466
czyli ok 14.5% co jest raczej marnym wynikiem. Tak się składa, że Intele
zawsze mają sporo rezerwy także wydaje mi się, że z powodzeniem
przetaktujesz swoje 466 do 533 bez specjalnych problemów, to chyba lepsze
niż wydawanie dodatkowej kasy. Ja odpaliłem swojego celka 600 na 700 co
procentowo z grubsza jest to samo co u Ciebie i nie powiem, zebym zauważył
jakąś istotną rewolucję. Wydaje mi się, że w typowych zastosowaniach nie
poczujesz różnicy i 466 starczy Ci chyba do wszystkiego :-) (no ewentualnie
jakiś wypasiony Geforsik jak grasz).
3m się