karta graf

Autor: marcin (marcin_skw_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 10:45:30 MET DST

witajcie !!! Mam nastepujacy problem. Otoz mam athlona XP 1,6 na plycie
gigabyte'a i 128 DDR ale za to stara karte graficzna - Riva Vanta 16 MB ram
(niestety podczas modernizacji zabraklo kasy na nowa :) Odpalajac quake 3
pojawia mi sie problem z open gl - wyskakuje blad a potem wraca mi do
windowsa. Probowalem zainstalowac najnowsze sterowniki z nvidii jednak tu
pojawil sie nastepny problem - podczas instalacji nie moze mi wykryc
jakiegos urzadzenia PCI (najprawdopodobniej chodzi o wyjscie telewizyjne w
karcie) Moja karta niestety takiego wyjscia nie posiada. Co mam w takim
przypadku zrobic???? Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam