Odp: Temperatura

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 09:52:31 MET DST

Użytkownik <moresik_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1379.0000013e.3d7117d9_at_newsgate.onet.pl...
| Witam
| Mam kilka pytan do bardziej doswiadczonych uzytkownikow na temat
prawidlowej
| temperatury procesora (sorry jesli ten temat sie powtarza).

Jezzu... malo tego ze sie powtaza jest wlasciwie co godzina...

| Mianowicie jakie temperatury sa powyzej przecietnej dla procesora Athlon
1600+
| XP? U mnie jest to w tej chwili 51 stopni Celsjusza i program SpeedFan
| wyswietlil mi alarm.

Wiesza sie ? Krzaki sie robia ? Nie ? To jest wpozadku ! Ustaw pozom alarmu
na wyzszy ! Sluchaj, Xp moze wytrzymac DUZO wiecej pozostajac stabilnym.
Wiec jak zacznie ci sie krzaczyc/wieszac i temperatura bedzie wynosila 100C
to wtedy masz problem do zmartwien !

| Jaka powinna byc optymalna srednia ilosc obrotow wiatraka? (Fan RPM). W
moim
| przypadku jest to cos kolo 3200 RPM.

Zaleazy TYLKO od posiadandego wenta(wolnoobrotowy, wysokoobrotowy(no i jego
stanu)).

|Czy ktos moze powiedziec mi, czy wszystko
| jest u mnie OK..

TAAK

|a jakie Wy macie wyniki?

Wolnoobrotowy 3200 RPM, Zamknieta i wyciszona obudowa, przy max obciazeniu
~60C.

Pozdro...
Doman.