jaki monitor?

Autor: pawel (tymczasowe1_at_poczta.fm)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 01:17:55 MET DST

czesc :)

jestem nowy na tej grupie. mam na imie pawel i mieszkam w krakowie. mam
nadzieje, ze trafilem we wlasciwe miejsce z moim problemem.

mianowicie zamierzam kupic dosc przyzwoity, "amatorski" monitor - to znaczy
17" -19", do tego zalezy mi, aby nie meczyl i nie niszczyl zbytnio wzroku.
nie znam sie na parametrach (poza podstawowymi pojeciami: rozmiar,
czestotliwosc odswiezania, rozdzielczosc i wielkosc plamki) i dlatego prosze
was o rade - co wybrac? zalezy mi oczywiscie na tym zeby byl tani i dobry, i
najlepiej ogolnodostepny w _stanach_.
zamierzam kupic go za posrednictwem kolegi. dysponuje kwota do 1200zl. jesli
macie jakies doswiadczenie w kupowaniu takiego sprzetu za granica, to
rowniez prosze o wszelkie uzyteczne rady.

dzieki.

--
najlepszego,
pawel