bios prolink gf2ti

Autor: Piotr Przedpełski (przedpel_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 00:53:04 MET DST

No i sie doigralem - zabawialem sie flashowaniem
geforce`a i teraz mam za to. Dziwne paski lataja
po ekranie, ciezko cokolwiek robic, a na domiar
zlego nie zachowalem starego biosu. Karta to
Gf2 Ti Prolinka z wyjsciem TV na chrontelu (nie
na Broketree) Znajomy ma tez takiego ale wlasnie
na broketree i jego bios nic nie pomaga.
Caly czas kolorowe pasy. Moze ktos mnie poratuje
odpowiednim pliczkiem bo w necie nie moge nigdzie
znalezc albo przynajmniej wskaze miejsce gdzie
lezy?

pozdr
Piotr