PLUSTEK OPTICPRO S6 a instalacja

Autor: NasH (Nash_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 00:51:27 MET DST

Kupilem ten skanerek i przychodzi co do instalacji a tu same problemiki ;)
niby wszystko ladnie sie instaluje (producent nakazuje najpierw zainstalowac
sterownik a dopiero podlaczyc urzadzenie ;) ciekawe ale tak robie )
restarcik komputerka a tu ladnie wykrywa nowe urzadzenie tylko znow prosi o
driverek wiec ja jak jelen znow podaje mu lokalizacje na CD-ROM'ku a tu
sterownika nie ma (niby jest jak sam recznie instaluje sprzet przez dodaj
nowy sprzet - ciekawe prawda ;) - ale nawet jak podaje mu ten sterownik to
sie okazuje ze nie do tego urzadzenia , to juz mnie szlak trafil ;) NIE MA
INNYCH STEROW NA TEJ PLYCIE (A TO BYLA PLYTKA OD TEGO SKANERA ;) (NIE BYLEM
PIJANY JAK TO ROBILEM ale rozwalilo mnie to maksymalnie)

Mozecie mi dac jakis namiar na ten sterownik moze ktos juz ma ten skanerek i
jest wszystko OK . Patrzylem na stronakch www.plustek.com i na polskich
www.plustek.pl/stery.html ale do tego modelu nie ma jeszcze tylko na
polskiej stronce jest telefonik do pomocy technicznej (probowalem dzwonic
ale juz bylo po poludniu w sobote wiec lipa )

Za wszelkie sugestie i namiary na te je.....ne stery dziekuje

Troszke sie rozpisalem :)