Jaką kartę wybrać (z 64MB czy 128MB)!!?

Autor: Brando (brandzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 00:17:08 MET DST

Mam zamiar kupić kartę GeForce 4200 lub Radeon 8500 (markowe). Nie wiem
tylko z jaką iloscią pamięci. Spotkałem się z komentarzami, że warto
zainwestować w karty z 128MB. Co mi da kupienie karty z większą ilością
pamięci? Możliwość gry w wyższych rozdzielczościach (ze względu na monitor
max. rozdzielczoś w jakiej mogę bębnić to 1024x1280)? Czy może uzyskanie
lepszych efektów, pełniejsze wykorzystanie karty? Czy opłaca się kupować
karty z taką mocą obliczeniową przy takiej ilości pamięci? Pomóżcie.

Pozdrowienia,
Brando.