HP600

Autor: usun_to (lucass.home_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:37:34 MET DST

Czesc. Wracam do problemu z moja HP DeskJet 600. Chodzi o to ze gdy probuje
cos wydrukowac drukarka wydaje dziwne zgrzyty, i nic nie drukuje. Slyszalem
ze moze to bys spowodowane uszkodzeniem elektroniki. Jakis czas temu
rzeczywiscie moglo dojsc do czegos takiego, bo moczylem w wodzie zaschly
tusz. Wydawalo mi sie ze wytarcie, pozostawienie na godzine w suchym
miejscu i ponowne wytarcie (bardzo delikatne) powinno zalatwic sprawe
suszenia. Mozliwe jednak ze cos poszlo nie tak. Czy ktos spotkal sie z
takim przypadkiem i wie jak cos takiego naprawic? Czy ewentualne
serwisowanie drukarki sie oplaca? Jesli nie to co sadzicie o HP656C i
HP845?

Dzieki za kazda pomoc!!!

ps. Rozkrecilem w miedzyczasie drukarke i bardzo dokladnie przyjrzalem sie
jej mechanizmom i nie znalazlem niczego niepokojacego. Ponownie ja
skrecilem i nadal to samo.

--
      _