Re: jaka plyta glowna???

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:12:54 MET DST

> W BH6 sie nie sypaly. Te historie zaczely sie od BE6-II.
> Widze, ze kolega cos tam przeczytal, ale chyba niezbyt dokladnie.

fakt nigdy nie dazylem zaufaniem ani sentymentem Abita (moze dlatego to
napisalem), a o kondenstorach to sporo "sie naczytalem" nawet na tej
grupie - dlatego polecalem sprawdzone przeze mnie plyty Asusa...

> To srednie rozwiazanie pod Intela.

srednie ale:
- przy slabo krecacych sie celkach - mozna ustawic asynchroniczne taktowanie
pamieci ...
- mamy oficjalne wsparcie (odpowiednie dzielniki) dla magistrali 133MHz -
jakby ktos trafil na niezlego Celka 800 to szkoda by bylo marnowac jego
potencjal bo inne elementy w kompie nie daja rady z PCI 41MHz - a jak ktos
chce kupic PIII z serii B to plyta jak znalazl...

pozdrawiam