pytanie o LPT

Autor: HASH^DEUS (NOSPAMrus_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:01:14 MET DST

Wiec tak.
Kupilem swego czasu mate do tanczenia [dance pad] do PSXa + przejsciowke
PSX->LPT

podpinam to u siebie w kompie i guziki same sie wciskaja.. ogolny
metlik...niby to dziala.. ale np jak przeszkadza w menu przy wybieraniu
itd...
Zaczalem grzebac w biosie przy ustawieniach portu LPT....
nic.... :<

Zanisloem dzis ta mate do swojej niuni :> i dziala. kurcze bez
zajakniecia... bez zadnego samowolnego wciskania...
Zagladam do biosu u niej w kompi i jest nastepujace ustawienie przy LPT :
SPP
u mnie w kompie nie ma tego.. ejst tylko: normal, EPP i jeszcze jakies.. ale
na kazdym sie pierdzieli... powiedzcie mi co jest nie tak... o ile w ogole
ktos cos zrozumial z tego chaotycznego posta :> Moze jakies napiecia... moze
cos... no nie wiem. help :>

p.
H^D