Re: Reklamować monitor?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 08:04:21 MET DST

> pracowalem w servisie generalnego dystrybutora CTX , w gwarancji stalo ze
> odchyly nie przekraczajace zdaje sie 5% sa dopuszczalne i jak ktos
> przychodzil z np poducha to sie mieszylo i 'na drzewo' bo taka byla
> polityka firmy

Dokładnie oddaj monitor do serwisu dystrybutora i niech ocenia... jego
wadliwośc wedle standardów producenta. Z monitorami zawsze jest problem bo
ludzie czasami czepiaja sie w nic rzeczy których nikt inny nie widzi. Ba
niektórzy czasami szukaja wad na siłę aby odstawić sprzęt na rekojmi. Oddaj
sprzęt fachowcom niech wystawia ci opinie i albo ci go wyregulują albo jak
to bardzo często bywa wymienia na egzemplarz wolny od wad. Uwaga jeżeli jest
to pierwsze zgłoszenie na rękojmi oni maja prawo zaproponować ci naprawę a
ty musisz ja zaakceptować ... jeżeli go naprawia w ustawowym terminie to nie
przysługije ci wymiana. No chyba że monitor padnie ci drugi raz to po
stwierdzeniu drugiej usterki (oczywiście potwierdzonej przez serwis) możesz
domagać się wymiany. Według mnie rozmycie liter daje ci podstawę do
reklamacji ... ale coz trzeba by to było obejrzeć

Pozdrawiam