kontroler stacji dyskietek

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 07:37:02 MET DST

Mam płytę FastFame 3IEF (na Intel i815) z Celeronem 600. Mój problem polega
na tym, że nie działa mi stacja dyskietek. Gdy w biosie mam ustawioną stację
dyskietek jako A: i uruchomioną opcję Boot up Floppy Seek, to system pisze,
że flopppy disk failed, jak mam ustawioną jako B: to stacja zamiele, ale nie
mam do niej dostępu z poziomu systemu operacyjnego (jak mam ustawione A: to
też nie mam). Stacjaz to taka stara fdd jeszcze z 486. Co to może być, czy
to walnięty kontroler klawiatury?
Pozdrawiam