Re: Obraz partycji

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 02:07:19 MET DST

Użytkownik "Piotr Stanisz" <piotr_stanisz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję. Który z nich mógłbyś szczególnie polecić?

Mnie się najbardziej podoba program firmy Acronis
http://www.acronis.com, ma jednak pewną wadę - demo niestety nie nagrywa
płytek, więc trudno mi coś bliżej powiedzieć o szybkości nagrywania ani
o możliwościach przy odtwarzaniu obrazu, jednak już sam opis załączonych
narzędzi robi duże wrażenie. No i cena... 10 USD dla zarejestrowanych
właścicieli konkurencyjnego Ghosta ;-).
NTI Backup Now to dość solidnie zrobiony program, testowałem go jakiś
czas i jest OK., jednak odtwarzanie obrazów spod DOS jest bardzo
ograniczone i niewygodne.
Oba programy potrafią zrobić obraz partycji systemowej bez potrzeby
zamykania systemu.

Natomiast Drive Image jest dość podobny do Ghosta, też można wygenerować
dyskietki (dwie) bootujące. Jest wolniejszy, no i u mnie się kiedyś
zawiesił zamiast poprawnie obsłużyć błąd nagrywania. Z Ghostem nigdy nie
miałem takich problemów.

M.