irda konfiguracja win 98

Autor: b gonzalez (gonzalez_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 23:00:15 MET DST

Cześć ! Jestem nowy na grupie. Mam na imie Bartek, mam 25 lat, jestem
studentem, poza tym pracuję w profilaktyce uzależnień.
Mam problem z konfiguracja Win 98. Lektura archiwum grupy nie wniosła nic co
mogłoby mi pomóc. Problem był wielokrotnie opisywany ale powtórze: Irda
podłączona do płyty (asus tusl 2 - c) i telefon (ericsson t 39m) nie działa.
Ustawienie w bios jest poprawne, inframon działa, jednak nie wykrywa
telefonu. Co robić ?