Re: Asus A7V333 vs Gigabyte 7VRX

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 22:52:31 MET DST

Użytkownik "Bman" <bman_at_2com.pl> napisał w wiadomoœci
> Skladam nowego kompa na Athlonie XP 2000+
> i zastanawiam sie nad wyborem plyty
> Na pierwszy ogien poszly:
>
> Asus A7V333 (KT333),DDR,ATA/133,ATX 510zł (WGK)
> Gigabyte 7VRX (KT333),SND,DDR333,ATA/133,ATX 480zł (WGK)
>
> Przeczytalem sobie recenzje na tomshardware
> (http://www.tomshardware.pl/mainboard/02q2/020509/kt333-11.html)
> oraz in4 (http://www.in4.pl/recenzje/msi_asus_kt333/index.htm)
> i wlasnie po tej 2 zwatpilem w Asusa.

z calym szacunkiem dla asusa ale jezeli ktos podaje jako zalete ze chodzi
stabilnie to chyba nie jest jedyna plyta o takich parametrach. Przyznam ze
tez mialem dylemat miedzy tymi dwoma i wybralem gigabyte bo:

1. Nie ma cudow jak dzwiek 6cio kanalowy itd
2. Znacznie tansza (410 zl )
3. Dziala bez zgrzytow z pamieciami kingstona (poszly na CL2 bez
pierdniecia)
4. Jest nieco bardziej wydajna
5. Dual bios i sciaganie online ( to tez ma asus uczciwie powiedziawszy)
6. Miedzy tymi dwoma - gigabyte polecil mi kris (od tego powinienem
zaczac?? )

Nie zmienia to faktu ze plyte asusa uwazam za naprawde b. dobra. Ale skoro
gigabyte jest pratycznie taki sam (jak nie lepszy) a stowka piechota nie
chodzi.......... no i wieczna gwarancja na kingstona to daje komfort
psychiczny ;)

--
lobo_at_space.pl