Re: Jaka karta sieciowa do serwera ?

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 21:55:27 MET DST

Użytkownik "mesio" <gregor_at_dresik.z.pl> napisał w wiadomości
> Witam, mam juz raczej przykre doswiadczenie w stosunku do kart sieciowych
> ... padaja jak muchy, szukam solidnej i wytrzymalej karty sieciowej za
> rozsadna cene ... moze mi ktos cos polecic ?

najtansza na chipie realtec... jest dosc odporna, bez problemu i dodatkowych
sterownikow dziala w kazdym systemie i w razie padu kosztuje grosze... (ja
kupuje zawsze 2, jedna do serwa i jedna na zapas...) 3Com nie polecam ze
wzgledu na cene i 'fochy', czasami sie gryzie z niektorymi switchami, Intele
sa super, gdyby nie cena :( , reszta... drogo i wcale nie lepiej niz zwykly
realtec

--
Tomek