Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 20:48:30 MET DST

> Niech "Obywatel" Peli nie próbuje sie wybielac. Takie sposoby
> wlamania zna od paru lat n a w e t moja córka.
> Pozdrawiam.
> K.W

Witam Wszystkich . ( a zwlaszcza K.W. i K.W. )

Obywatel Peli nie próbuje sie wybielac z jakichs wlamów,
bo n i g d y s i e n i e w l a m y w a l - powtarzam NIGDY.

Nie wiem jakie sposoby wlaman zna twoja córka od paru lat
i nie chce wiedziec - nie interesuje mnie to.
Uwazam, ze wyjatkowa strata czasu jest wlamywac sie
do cudzego komputera .......twojego równiez ( lub zwlaszcza ).

Co ja móglbym tam znalezc interesujacego dla mnie ??????
Informacje ,ze posty pisze kobieta ?????
Wystarczy twoje posty przeczytac uwaznie
i nie trzeba sie wlamywac aby to odkryc !

Takich komputerów jak twój - sa miliony i podejrzewam
ze polowa z nich moze byc znacznie ciekawsza .

A jezeli ktos rzeczywiscie sie do ciebie wlamal -
( i nie jest to twoja wybujala fantazja )
- to masz problem .
Ten KTOS musial miec o g r o m n e do tego powody ,
bardzo silna motywacje i duzo do dyspozycji ......czasu !
I nie zrezygnuje z dalszych prób.
Jezeli odkrylas fakt wlamu i sposób - to namierz goscia i
WAL RÓWNO W KUPER !

Ale nie szukaj na grupie....ofiary.

I NIE S Z K A L U J MNIE WIECEJ !

j.peli