Re: Rozerwało mi płytkę w napędzie DVD

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 18:06:43 MET DST


"Adrian Bednarek" <adrian80_at_polbox.com.no.spam> wrote in message...
> > GRZ> Zgadzam się. Zgodnie z prawem konsumenckim
> > (nie mam tu na myśli konsumowania kompa tylko prawa
> > jakie ma klient, nie mówiąc już o tym że w dzisiejszych czasach to chyba
> > klient nasz pan, no nie).
> > w ciągu 5 dni jeśli nowy sprzęt nawalił to mam pełne prawo do jego wymiany
> > lub - w przypadku braku takiego samego i w takiej samej cenie - zwrotu
> > poniesionych kosztów na jego zakup.
>
> A dlaczego tylko 5 dni?
> Ja slyszalem cos o roku...
> Adrian.

Bylbym wdzieczny gdybyscie (oboje) wskazali mi te akty prawne,
ktore pozwalaja na wymiane sprawnego przy zakupie sprzetu.
Nie wiem skad sie wzielo te 5 dni, ani skad ten rok
- prawa do wymiany (SPRAWNEGO PRZY ZAKUPIE SPRZETU).
See_you



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:19:53 MET DST