Re: software cooler dla Athlona XP (w praktyce)

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 17:30:10 MET DST

> U mnie ten program działa. Obniża temperaturę o 15 stopni.
> Niestety system zwalnia, a z Winampa dochodzą dźwięki
> jakie wydaje płyta winylowa na zmniejszonych obrotach.

Specjalnie dla procesorów AMD stworzono program VCool.
http://vcool.occludo.net/ wersja 1.7.2.
Mam Athlona z małym wiatraczkiem. Przy 100% obciążeniu
nagrzewa się do 60' C. Podczas pracy w windows VCool
schładza go do 32' C, przy 29' C w obudowie. Gdy procesor
niewiele robi, np. podczas ściąganie czegoś przez osiołka,
temperatura spada do 29' C. Po wyłączeniu VCool'a nawet
bez żadnego obciążenia procesor nagrzewa się do 50'.
Widać z tego że VCool działa, i to dobrze. Pewnie przy
jakimś potężnym chłodzeniu wyniki miał by gorsze.

--
Wonder
Pisząc na priva usuń z adresu literkę S