Posiadacze nagrywarki Yamaha CRW4416 (jesli jeszcze nie wymarli)

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 16:31:38 MET DST

Moze ktorys z Was wymienial w w/w nagrywarce wentylatorek, i jest w stanie
powiedziec mi jakie oznaczenia szukac, albo gdzie kupil. Niestety zgubilem
swoj, a z nagrywarka nie chche mi sie chodzic po sklepach, ale jak bede
musial, to trudno.
Jesli nie jestescie w stanie odpowiedziec na moje pytanie, to moze ktos by
dal znac gdzie w Wawie znajde duzy wybor roznych wentylatorkow?

pzdr&TIA
Zbyszek