Re: Jak wlaczyc DMA dla twardego dysku ?

Autor: Brzoza (dcast_at_poczta.fm)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 15:56:11 MET DST

> Start->Settings->Control Panel->System->Disk Drives->Properties(dla
> konkertnego dysku)->Settings
>
> Sorki za takie lopatologiczne ale chyba o to chodzilo

to moglbys jeszcze bardziej lopatologicznie po mam PL windowsa :)
robie:
Start>Ustawienia>Panel Sterowania>System>zakladka Menadzer
Urzadzen>Kontrolery Dysku Twardego
i po rozwinieciu mam:
Drugi kontroler IDE (podwojna kolejka fifo)
Kontroler VIA Bus Master PCI IDE
Pierwszy kontroler IDE (podwojna kolejka fifo)

klikalem na wlasciwosci kazdego z nich i nie widizalem tam opcji wlaczenia
DMA
help :)