Re: Rozerwało mi płytkę w napędzie DVD

Autor: Grzegorz B. (grz-b_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 14:03:20 MET DST


Użytkownik "Adrian Bednarek" <adrian80_at_polbox.com.no.spam> napisał w
wiadomości news:akd2iq$rhv$1_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik "See_you" <seefiveyou_at_poczta.easy.pl> napisał w wiadomości
> news:10040-1030356847_at_as1-71.poznan.dialup.inetia.pl...
> > Badz stanowczy - masz pelne prawo do naprawy (nie wymiany).
> > See_you
>
> A dlaczego nie do wymiany?
> Jak sie uprze to ma pelne prawo do wymiany - rezygnujac z gwarancji i
> decydujac sie na rekojmie.

GRZ> Zgadzam się. Zgodnie z prawem konsumenckim
(nie mam tu na myśli konsumowania kompa tylko prawa
jakie ma klient, nie mówiąc już o tym że w dzisiejszych czasach to chyba
klient nasz pan, no nie).
w ciągu 5 dni jeśli nowy sprzęt nawalił to mam pełne prawo do jego wymiany
lub - w przypadku braku takiego samego i w takiej samej cenie - zwrotu
poniesionych kosztów na jego zakup.

> Przynajmniej IMHO.
> Adrian.
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:19:50 MET DST