Re: jaka plyta glowna???

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 11:35:50 MET DST

>Obowiazkowo Slot1 i chipset i440BX. Konkretne modele godne uwagi to Abit
>BH6, Abit BF6, Asus P2B-F, Asus P3B-F, MSI BXMaster, w takiej wlasnie
>kolejnosci.

Sugeruję dobrze się zastanowić - ja bym wybrał BXMastera - pierwsze 4
nie posiadają kontrolera UDMA-66 i w związku z tym często występują
problemy ze współpracą z nowymi dyskami (głównie chodzi o wydajność),
na ostatniej płycie jest bardzo przyzwoity kontroler Promise, co
powinno zapewnić mniej problemów.

Pozdrawiam,

Cooger

P.S. Czy wszystko poprawnie koduję ? Bo zmieniłem czytnik na "bardziej
dorosły" i nie wiem, czy wszystko jest OK