GA7VTXE a GA7VTXE+

Autor: bold_or (boldor_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 10:39:05 MET DST

Witam!
Kupilem na allegro plyte Gigabyte GA7VTXE+. Jak rozpakowalem przesyłke,
okazalo sie, ze jest to
GA7VTXE. Ze strony producenta, wyczytałem, że różni się jedynie tym, ze nie
obsluguje ATA133.
W zasadzie mi ATA133 nie ejst potrzebne, więc nie rozpaczalem bo plytka
chodzi OK. W wcpuid
pokazuje mi, że ma chipset KT266, a nie KT266A. Na stronie producenta pisze
zę VTXE ma KT266A. Z tym, ze byl opsi do rev 1.0, a ja mam rev1.1. Na south
bridge (tak sie to chyba nazywa) pisze u mnie VT8233 a nie VT8233A (jak
widzialem na innej plycie z chipsetem KT266A). Jaki ja mam wkoncu chipset?
Tego, że nie ma ATA133 moge smialo przebolec, ale jesli okaze sie ze jest to
KT266, a nie KT266A,
to juz bedzie przegiecie. Jak to sprawdzic na 100%
Z gory dzieki wszystkim za info,
Pozdrawiam
boldor