Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 10:09:25 MET DST

Peli nigdy nie wlamuje sie do komputerów.
Swoje posty podpisujesz zawsze K.W.
Irytowalo mnie i tylko p y t a l e m na prv. ( chcialem dyskretnie ! )

dlaczego raz wystepujesz w rodzaju m e s k i m :

a raz w rodzaju z e n s k i m.

Nieprawdopodobne jest , aby mezszczyznie
udalo sie kiedykolwiek napisac o sobie
w rodzaju zenskim. ( np. jestem n i e s z c z e s l i w a ! )

Nawet przez pomylke....... .

 Nie chcialem pytac publicznie, dlatego poszlo na prv.
 Czy to znaczy ,ze jestem "hakerem" i to od 6 bolesci ?

Jerry Pelinsky.