Re: Kabelek Do Tunera

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 08:42:39 MET DST

> A ja znowu pisze ze "Mało słyszałeś". A z odpowiedzi wnioskuje ze jeżeli o
> tym nie słyszałeś to nie ma takiej możliwości żebyś mi pomugł :( A Tuner
> który mam ma możliwość wyświetlania na raz tunera i kompa a robi sie to
tak
> ze podłacza się karte graficzną do Tunera a tuner do monitora i sie można
> przełaczać ;) Zajebioza :) tyle ze mi sie ten kabelek zwalił i szukam
> nowego.

Hmm, fakt, nie widziałem jeszcze takiego wynalazku...
Ma to na pewno swoje zalety, np. można (chyba) oglądać TV nie włączając
kompa, dobrze mówię? Jednak dostrzegam też poważną wadę, która dla mnie
byłaby nie do przyjęcia: sygnał z karty graf. zanim dojdzie do monitora
podlega zapewne znacznej stracie jakości wyjściowej...

Jak by nie było, zawsze się to człowiek dowie czegoś nowego, za to lubię
grupę :-))

Arkhan.