Odp: P³yta MS-6309 problem z d¼wiêkiem

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 01:09:50 MET DST

U¿ytkownik Maciek Jot <Guest_at_anonymous.com> w wiadomo¶ci do grup
dyskusyjnych napisa³:akaelk$qdr$1_at_news2.tpi.pl...
| Witam,
|
| Mam problem z p³yt± Microstar 6309 ver.1.0 - w czasie normalnej pracy
| systemu p³yta pracuje poprawnie ale podczas niektórych gier pojawia siê
| nastêpuj±ca sytuacja - brak p³ynno¶ci grafiki tj. wy¶wietlanie klatka po
| klatce plus rwanie siê d¼wiêku. Przerwania dla tych urz±dzeñ s± inne, VIA
| 4in1 s± zaaplikowane.
| Problem ten wystêpuje niezale¿nie od u¿ytych komponentów - testowa³em t±
| p³ytê z kartami grafiki: Nvidia Riva 128 ZX AGP, Nvidia TNT2 M64 PCI i
| kartami d¼wiêkowymi: wbudowana Creative AC'97, Mint PCI, SB 16 ISA - i
> [...]
Najprawdopodobniej znany problem Via z bus-masterem lub czipem. Sprobuj
kolejno: zaktualizowac bios plyty, zwiekszyc PCI Latency Timing w biosie
na wieksza wartosc(64,128), wylaczyc DMA w windzie/UDMA w biosie(tylko
PIO), Zainstalowac Via Latency Path. Jesli to nie pomoze(w co watpie) to
plyta jest rtabnieta.
Doman.