Obudowy Chieftec

Autor: falcon (falcon_at_polbox.com)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 00:53:45 MET DST

Witam

Przymierzam sie do zakupu jakies porzadnej obudowy moj wybor padl na obudowy
firmy chieftec, ale mam problem z wyborem konkretnego modelu w gre wchodzi
model (TG-10W) CHIEFTEC SCORPIO MIDI ATX w cenie 302,56 zl i (TX-10BL-D)
CHIEFTEC MEDIUMTOWER w cenie 498,37 zl prosilbym o opinie ktora obudowe mam
wybrac najwazniejsza jest dla mnie funkcjonalnosc obudowy i cicha praca.
Kupowal ktos juz jakis hardware w firmie M-trade (mojepc.pl) ? Jest to firma
solidna ?

Pozdrawiam

Maciej