IPAIR

Autor: Piorun (piorun_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:33:49 MET DST

Witam

W poniedzialek TPSA ma podlaczyc w pewnej firmie urzadzenie CX-Ipair, ja zas
mam ustawic polaczenie internetowe korzystajac wlasnie z tego urzadzenia.
Jednak w chwili obecnej nie bardzo wiem z czym to sie je i co bede
potrzebowal, zeby uzyskac polaczenie z internetem i udostepnil je na inne
komputery.

W zwiazku z powyzszym, prosilbym o pomoc i wyjasnienie mi co bede
potrzebowal do skonfigurowania takiego polaczenie, bo przypuszczam ze nie
jest to rodzaj dodzwanianego polaczenia typu Dial-Up. Ewentualnie jesli ktos
by mial namiary na strone w internecie opisujaca sposobo konfiguracji i
podlaczenie tez nie mial bym nic przeciwko temu

Dzieki